قیمت پکیج محصولات نانوسان برد هوشمند کوچک کننده بینی آیدان طراحی ناخن cccam server آموزش آرایشگری زنانه آموزش آرایش مردانه آموزش نقاشی آموزش بستن شال و روسری آموزش بافت مو آموزش فوتبال آموزش والیبال آموزش دفاع شخصی آموزش بدنسازی آموزش ایروبیک آموزش نصب دوربین مدار بسته فانی بافت مونو پاد عطر و ادکلن عطر ادکلن خرید عطر خرید ادکلن تور لحظه آخری پارتیشن اداری پارتیشن مبلمان راحتی سرویس خواب عینک آفتابی خرید عینک آفتابی خرید گن لاغری گن لاغری مردانه گن لاغری زنانه گن لاغری پاور بانک خرید پاور بانک کابینت
نوشته شده توسط : مهدی حیدری پور

شرکت بیز محصولات نانوسان را تحت لیسانس گلوبال پریفر آلمان را در ایران تولید می‌نماید. این محصولات در طی چند سال اخیر به دسته‌ای از مواد شوینده محبوب و پرطرفدار تبدیل شده‌اند.

در ساخت این محصولات بهترین تکنولوژی و تجهیزات روز دنیا به کار رفته است. شما می‌توانید، پکیج محصولات نانوسان را که خود به 3 دسته تقسیم می‌شوند، در بهترین کیفیت و قیمت، از فروشگاه اینترنتی آقای بیز به آدرس اینترنتی «aghayebiz.com» تهیه و خریداری نمایید.

استفاده از پکیج محصولات نانوسان در بهداشت و بهبود کارایی محصولات خودرو، خانه و .. بسیار موثر است. این پکیج شامل پوشش‌های ضد باکتریایی، مواد لاستیکی ضدسایش و محصولات پاک‌کننده غیرشیمیایی هستند. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به معرفی پکیج محصولات نانوسان، قیمت و مزایای استفاده از آن‌ بپردازیم.

پکیج تمیزکننده خانگی چربی زدا، شیرآلات و سالید مجیک نانوسان

پکیج تمیز کننده خانگی نانوسان از بهترین تمیزکننده‌ها تشکیل شده است که شامل چربی زدا، جرم گیر شیرآلات و سالید مجیک می‌باشد. این پکیج یک پکیج عالی برای تمیزکننده تمامی بخش های خانه شماست. به راحتی می‌توانید با این 3 محصول کلیه سطوح خانه را بدون آسیب رساندن به پوست خود و همچنین سطوح جرمگیری و چربی زدایی کنید.

 

 

کاربر گرامی توجه داشته باشید:

- برای خرید این محصول باید ابتدا در سایت عضو شوید.

- توجه داشته باشید که قیمت‌ها برای خرید تکی می‌باشند. برای دریافت کد تخفیف ویژه جهت خرید عمده به همکاران ما در واتس‌اپ پیام دهید.


مزایای موتور شوی خودرو نانو  و چربی زدا گاز و هود

• بدون نیاز به استفاده از دست
• سرعت تمیز کنندگی بالا
• قابلیت تمیز کنندگی بالا
• بدون آسیب به سطح
• تاثیرگذاری بسیار بالا
• چربی بر فوق العاده
• فاقد ترکیبات مضر
• استفاده آسان

+
جرم گیر شیرآلات نانوسان:

بدون شک یکی از موارد آزار دهنده برای خانم های خانه دار ایجاد رسوب روی شیرآلات محل هایی که آب بر روی آن ها ایجاد رسوب میکند می باشد.

این مسئله آزار دهنده بیشتر در مناطقی که دارای آب شرب همراه با املاح می باشد بیشتر به چشم می‌خورد.
تکنولوژی نانو درباره این مورد به کمک قدرت پاک کنندگی بالا برای جدا کردن رسوب از روی شیرآلات محصولات متفاوتی را ارائه کرده است.

+
سالید مجیک Solid Magic

تمیز کننده ای خاص، چند منظوره و جایگزینی بسیار مناسب برای مواد شوینده اسیدی و قوی است که قابل استفاده در مکان هایی نظیر؛ هتل ها، رستوران ها، بیمارستان ها، منازل و … می باشد. برای از بین بردن آفتابسوختگی رنگ بدنه خودرو .

سالید مجیک نانوسان عاری از هرگونه مواد اسیدی، شیمیایی، مضر و حساسیت زا بوده و در نتیجه استفاده از آن هیچ آسیبی به سلامت انسان و محیط زیست وارد نمی کند. قدرت تمیزکنندگی فوق العاده بالای این محصول هرگونه کثیفی را از سطح پاک نموده و درسطوح مختلفی نظیر؛ استیل، لعاب دار و مینایی ، کاشی-سرامیک، شیشه و … استفاده می شود.


پکیج نظافت خودرو نانوسان به شما کمک می کند تا قسمت های خارج خودروی خود را بدون دردسر تمیز و پاکیزه نگه دارید. این پکیج اقتصادی از 5 محصول ویژه نظافت خودرو با بسته بندی اختصاصی و یک اسپری بوگیر کفش به عنوان هدیه تشکیل شده است. در زیر به بررسی این محصولات می پردازیم.
اسپری بوگیر کفش نانوسان

    کاربرد اصلی این محصول کاربردی؛ از بین بردن و حذف بو از داخل کفش است اما شما می توانید با استفاده از این اسپری فضای داخل کفش را ضدعفونی کرده و از قرارگیری پاهای خود در معرض انواع باکتری و میکروب، جلوگیری کنید.

* طریقه مصرف: به اندازه کافی از بوگیر کفش نانوسان داخل کفش های خود اسپری کنید تا مطمئن شوید میزان مصرف شده منابع بو را خنثی می نماید. تعداد دفعات اسپری می تواند 2 تا 5 مرتبه (پاف) براساس میزان شدت بو متغیر باشد.

شرایط استفاده و نگهداری:

    از پاشش بر روی چشم و پوست خودداری نمائید.
    در دمای بین 5 تا 25 درجه سانتی گراد نگهداری کنید.
    از تابش مستقیم نور خورشید و یخ زدگی دور نگه دارید.



قیمت پکیج محصولات نانوسان

پکیج محصولات نانوسان به عنوان یک روش نوین جهت تمیزکاری در صنعت، منزل، ادارات و سطوح مختلف شناخته شده است که قیمت آن باتوجه به برخی عوامل متغیر می‌باشد. برخی از این عوامل تاثیرگذار بر قیمت عبارت‌اند از:

نوع محصولات: این نوع پکیج شامل محصولات متنوع و متعددی است و بسته به انتخاب شما می‌توان، این محصولات را کم و زیاد و یا تغییر داد که بر قیمت نهایی تاثیرگذار می‌باشد.
میزان مصرف: هرچه میزان مصرف شما بیشتر باشد، قیمت نیز به طبع آن افزایش می‌یابد.
شرایط بازار: قیمت این نوع پکیج با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی تعیین می‌شود و در بازار با رقابت‌های بیشتر قیمت پایین‌تر در نظر گرفته می‌شود.
همانطور که مشاهده نمودید، عوامل‌ بسیاری وجود دارند که بر قیمت نهایی تاثیرگذار هستند. پس بهتر است برای انتخاب بهترین پکیج و اطلاع دقیق از قیمت با مشاورین و پشتیبانان فعال در فروشگاه اینترنتی آقای بیز از طریق شماره تماس‌های موجود در همین صفحه اقدام نمایید.
نحوه ثبت سفارش این پکیج پرفروش در وب سایت آقای بیز «aghayebiz.com» به این صورت است که در ابتدا بایستی وارد صفحه شوید و سپس پکیج انتخابی خود را به سبد خرید اضافه نمایید.

با پرداخت مبلغ و تایید نهایی ثبت سفارش، مشاوران ما در اسرع وقت سفارش شما را ارسال می‌نمایند.





:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: